Ovaj scenario učenja i podučavanja u području muzejskog obrazovanja povezuje daleku prošlost od samog začetka sportskih Olimpijskih igara, prateći socijalno, društvene promene do današnjih dana. Cilj je razviti međupredmetne kompetencije, osnažiti učenika za redovnom fizićkom aktivnošču, navikama u ishrani kao i formiranju stila života.
This scenario of teaching and learning in the field of museum education connects the distant past from the very beginning of the Olympic games, following the social changes until today. The goal is to develop interdisciplinary competencies, empower the student to engage in regular physical activity, eating habits and forming a lifestyle.
мај 2022. П У С Ч П С Н 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 -
Скорашњи чланци
- Sportska fizička aktivnost – zdravlje
- ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ – ТУТОРИЈАЛ – ОЦЕЊИВАЊЕ
- ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ У ВИРТУЕЛНОЈ УЧИОНИЦИ
- ZAŠTO BITI FIZIČKI AKTIVAN MINIMUM 60 MINUTA NA DAN?
- ZDRAVO RASTIMO – PRAVILA ISHRANE
- Najbolji nastavnik bivše Jugoslavije
- Биологија на спортски начин
- ПЛАНОВИ И ПРОГРАМИ ФИЗИЧКОГ И ЗДРАВСТВЕНОГ ВАСПИТАЊА
- ПСИХОМОТОРИЧКЕ АКТИВНОСТИ – ГОЈАЗНОСТ – ЧАС ФИЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА
- УГЛЕДНИ ЧАС – ФИЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА
- КОЛЕКТИВНИ СПОРТ- ОДБОЈКА
Категорије
- ИНТЕРЕСАНТНИ ЧАСОВИ (2)
- Некатегоризовано (6)
- УВОД (1)
- ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ (8)
- ШКОЛСКО ТАКМИЧЕЊЕ (1)
- PRIZNANJA (1)
КОРИСНИ САЈТОВИ
ТВИТЕР-ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ-СПОРТ
Tweets by miraspasicMirjana Spasić – FEJSBUK
ПСИХОЛОГИЈА – ТЕРАПИЈА ДУШЕ
Архиве
Čestitam Mirjana 👏
Hvala Vam!